Відділ з питань управління комунальним майном, інфраструктури Дніпрянського старостинського округу Новокаховської міської ради

Начальник відділу:
Сендик Олена Вікторівна

Адреса:
74987, Херсонська область, місто Нова Каховка, смт Дніпряни, вулиця 1 Травня, будинок 7

Телефон:
(05549) 3-86-02 – приймальня
(05549) 7-66-37 – начальник

Електронна адреса:
viddildso@i.ua

Основні завдання та повноваженя відділу:

– Основними завданнями і повноваженнями відділу є:
– Представництво інтересів жителів Дніпрянського старости-нського округу (далі – округу).
– Сприяння жителям округу у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування.
– Підготовка пропозицій до проекту міського бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території округу.
– Організація виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови на території округу та здійснення контролю за їх виконанням.
– Розробка проектів рішень міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території округу.
– Організація роботи зі зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства України.
– Здійснення моніторингу стану довкілля, стану об’єктів інфраструктури та правопорядку на території округу.
– Здійснення моніторингу дотримання прав і законних інтересів жителів округу у сфері соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, культури, спорту, житлово-комунального господарства.
– Участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, підготовка пропозицій до програми соціально-економічного розвитку.
– Координація роботи, пов’язаної з наданням жителям округу житлово-комунальних послуг, та здійснення контролю за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями – надавачами цих послуг незалежно від форми власності.
– Контроль за станом експлуатації та утримання об’єктів комунального господарства.
– Надання пропозицій та участь у розробленні і реалізації місцевих, державних програм у сфері теплопостачання та енергозбереження.
– Контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою, забезпеченні чистоти і порядку, очищенні території округу і об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів.
– Контроль за виконанням заходів та приписів щодо приведення до належного стану території округа та об’єктів благоустрою.
– Надання пропозицій суб’єктам містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель на території округу для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією.
– Надання пропозицій міській раді щодо розміщення, будівництва житлових, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури округу.
– Організація роботи у сфері земельних відносин та управління комунальним майном, що належить до комунальної власності територіальної громади на території округу.
– Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю.
– Підготовка проектів рішень з питань земельних відносин та комунального майна  на території округу.
– Участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів.
– Контроль за використанням об’єктів комунальної власності на території округу;
-Укладання договорів оренди нерухомого майна комунальної власності у  встановленому міською радою порядку.
– Нарахування орендної плати за користування комунальним майном та контроль за надходженням платежів, вжиття заходів щодо стягнення заборгованості.
– Надання пропозицій міській раді щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів і умов їх продажу та переліку об’єктів, що не підлягають приватизації, які знаходяться на території округу.
– Надання пропозицій міській раді, її виконавчому комітету щодо користування, списання, передачі з балансу на баланс майна комунальної власності на території округу.
– Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання на території округу.
– Надання пропозицій щодо розподілу і наданню збудованого та вивільненого житла на території округу.
– Формування та ведення Реєстру територіальної громади на території округу.
– Реєстрація та заняття з реєстрації місця проживання/ перебування осіб на території округу.
– Видача довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб.
– Здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.